La festa del folklore valencià arriba a Montaverner

d’Arrel, la trobada de música, cançons i balls valencians de la Diputació de València arriba aquest dissabte 27 de juliol a Montaverner. D’aquesta manera, el municipi de la Vall d’Albaida tancarà les actuacions programades per a enguany dins les trobades d’Arrel que cada any organitza la Diputació de València, amb la col·laboració dels ajuntaments valencians. A més, durant els mesos d’octubre i novembre hi haurà programació d’Arrel per als més menuts a través de tallers de ball i espectacles infantils a diverses comarques valencianes.
Montaverner acollirà tot un seguit d’expressions culturals de la comarca. Així, la festa començarà a partir de les 19 hores amb l’actuació de la Xe-ranga des del carrer d’Alacant i, tot seguit, a les 19.30 hores, a la Plaça Major, exhibició de danses a càrrec del Grup de Danses La Lligassa d'Atzeneta, el Grup de Danses el Revol de l'Olleria, el Grup de Danses de Montaverner, acompanyats de la Rondalla l'Agredolç i la Colla de Dolçaines i Percussió la Morralla de l'Olleria. En acabant hi haurà dansà amb els grups participants.
La festa continuarà amb un sopar popular a la plaça de Josep Boluda amenitzat per la Xeranga. Tot seguit, a les 22.30 hores, al mateix lloc, concert a càrrec d’Aljub que presentaran el disc 16 anys en 16 cançons grup que, al llarg de la seua trajectòria ha actuat en diverses parts d'Europa i que compta amb tres discos a l'esquena, un grup en el qual es poden descobrir sonoritats orientals, ritmes d'amalgama i sols instrumentals en un espectacle molt acollidor i de gran bellesa.
Finalment, i com a remat de la festa, des del carrer d’Alacant, tindrà lloc el correfoc a càrrec de la Colla de Dimonis Armidam d’Aielo de Malferit.

-
Oferta de empleo en: VillarealPublicada el 16-06-2022Cocinero-a para comedor escolar (7889 visualizaciones )Empresa: RicochefSe necesita cocinero/@ de comedor escolar para Villarreal (Castellón). Funciones elaboración de los menús y realización de pedidos de materia prima. Incorporación inmediata. Jornada de 40 horas semanales, de lunes a viernes, de septiembre a junio. Salario según convenio. Enviar currí
-
Oferta de empleo en: AlteaPublicada el 11-06-2022Ayudante de cocina (4389 visualizaciones )Empresa: Noa lounge GourmetBuscamos ayudante de cocina.
-
Oferta de empleo en: GandiaPublicada el 01-06-2022COCINERO / ARROCERO (4810 visualizaciones )Empresa: CAMPING LA ESCALADAFunciones: - Cocina de diferentes tipos de arroces - Montar bocadillos - Realización de postres caseros - Parrilla - Otras funciones propias del puesto Experiencia de al menos 3 años en la realización de arroces - Técnica avanzada en emplatado
-
Oferta de empleo en: PaternaPublicada el 21-04-2022Instalador electricista (2837 visualizaciones )Empresa: Nexo telecomEn NEXO necesitamos un electricista para instalaciones en locales, naves y viviendas. Que tenga experiencia, sus funciones serían: ejecución de instalaciones de baja y media tensión en todo tipo de edificios, cuadros eléctricos, cableados y telecomunicaciones - redes e instalaciones. Experien
Publique sus ofertas de empleo GRATIS durante todo un año en aquitrabajos.com
Sin letra pequeña, sin datos de pago, sin cargos recurrentes.